PIÓRKACH

Jak piórka są pozyskiwane?

Piórka do włosów są naturalne, kogucie. Są pozyskiwane w sposób
humanitarny.

Czy piórka trzeba specjalnie
pielęgnować?

Podczas ich noszenia można używać zwykłych szamponów, balsamów, masek
do włosów, a także rozczesywać, używać suszarki, nawet prostownicy.

Czy można skrócić piórka?

Tak, jeśli chcesz skrócić piórko, należy obciąć górną część (tą bliżej
głowy). Jeśli obetniesz od dołu, to piórko straci kształt i już nie będzie
ładnie się stapiać z włosami.

Czy trzeba zdejmować  piórka pod czas farbowania włosów?

Przy farbowaniu wystarczy zabezpieczyć piórka folią, aby nie straciły
swojego oryginalnego koloru.

Jak piórka trzymają się we
włosach?

Są montowane za pomocą specjalnego mikroringu przy nasadzie włosów.

Czy można założyć piórka
samodzielnie?

Tak, razem z piórkami można zamówić sprzęt do zakładania i założyć
piórka samemu w domu. Jest to bardzo prosty w obsłudze sprzęt.

Czy piórka szkodzą włosom?

Piórka nie szkodzą włosom, ponieważ są lekkie i trzymają się na cienkim
pasku włosów.

Jak długo można nosić piórka we
włosach?

Przy ciągłym noszeniu piórka trzymają się na mikroringu ok 2-3
miesiące. Po tym czasie trzeba piórka zdjąć i jeśli są nadal w dobrym stanie,
można przymocować je ponownie.

Czy kolorowe piórka są
naturalne?

Kolorowe piórka są naturalne, farbowane. Używane do tego farby są
najlepsze na rynku, ale z czasem będą zatracać intensywność kolorów.

Jak się zdejmuje piórka?

Piórka się zdejmuje przy pomocy kombinerek. Trzeba delikatnie ścisnąć
ring, aby się on otworzył.

Jak można się umówić na
korekcje?

Należy  skontaktować się  pod numerem:  665 066 087, albo napisać na naszym
fanpage na facebooku.

Ile kosztuje założenie/korekcja
piórek?

Koszt założenia/korekcji zależy od ilości piórek.  Od 15zl do 30zl.

 

 

 

WYSYŁKA

Jaki jest czas realizacji
zamówienia?

Maksymalny czas realizacji zamówień standardowych wynosi do 10 dni
roboczych.

W przypadku zamówień indywidualnych lub wymagających spersonalizowania,
czas realizacji może się wydłużyć.

Przez jakie firmy są wysyłane
zamówienia?

Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i Poczty
Polskiej.

Czy istnieje możliwość odbioru
osobistego?

Tak, istnieje możliwość odbioru paczki w Poznaniu.  Należy się skontaktować i umówić na konkretną godzinę.

Koszt przesyłki na terenie
Polski?

Poczta Polska, list polecony priorytetowy – 16zl

/ doręczenie do 14 dni roboczych

Kurier DHL – 20zl

Czy istnieje możliwość wysyłki
zagranicznej?

Poczta Polska, list polecony priorytetowy – 30 PLN

/ doręczenie do 14 dni roboczych

Kurier DHL connect – 50 PLN

/ doręczenie do 2-7 dni roboczych w zależności od kraju przeznaczenia

 

 

ZWROTY

Akceptujemy
zwroty zamówień zakupionych w butiku on-line, w ciągu 14 dni od doręczenia ich.

Żeby zwrócić zakupione produkty,
należy:

wypełnić formularz zwrotu (dostępny poniżej) i odesłać go wraz z biżuterią i dowodem zakupu na adres:

BOHOPLUME Nataliia Gorbatiuk

Ul. Juliusza Słowackiego 55/1

60-521 Poznań

Zwracany produkt nie może nosić
śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.

Biżuterię możesz wysłać w dowolny, bezpieczny sposób.

Biżuteria zakupiona na targach i bezpośrednio u sprzedającego nie
podlega zwrotom.